| Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Kredi |
AKTS |
| SENG 216 |
Introduction to Game Design and Development / Oyun Tasarımı ve Geliştirmeye Giriş |
2 2 3 |
5 |
| SENG 405 |
Mobile Application Development / Mobil Uygulama Geliştirme |
2 2 3 |
5 |
| SENG 417 |
Virtual and Augmented Reality / Sanal ve Arttırılmış Gerçeklik |
2 2 3 |
5 |
| SENG 474 |
Human Computer Interaction / İnsan Bilgisayar Etkileşimi |
3 0 3 |
5 |
| SENG 401 |
Software Security / Yazılım Güvenliği |
3 0 3 |
5 |
| SENG 425 |
Configuration Management / Konfigurasyon Yönetimi |
3 0 3 |
5 |
| SENG 427 |
Microservices Architecture / Mikroservis Mimarisi |
3 0 3 |
5 |
| SENG 445 |
Computer Vision / Bilgisayarlı Görü |
3 0 3 |
5 |
| SENG 449 |
Special Topics in SENG / Yazılım Mühendisliğinde Özel Konular |
3 0 3 |
5 |
| SENG 446 |
Web Search Engine Design / Web Arama Motoru Tasarımı |
3 0 3 |
5 |
| SENG 448 |
Cloud Computing / Bulut Hesaplama |
3 0 3 |
5 |
| SENG 432 |
Advanced Software Test Techniques and Tools / İleri Yazılım Test Teknikleri ve Araçları |
3 0 3 |
5 |
| SENG 436 |
International Standards on Quality and Test / Kalite ve Testte Uluslararası Standartlar |
3 0 3 |
5 |
| SENG 440 |
Test Maturity Model / Test Olgunluk Modeli |
3 0 3 |
5 |
| SENG 457 |
3D Modelling for Games / Oyun Geliştirmede 3D Modelleme |
3 0 3 |
5 |
| SENG 458 |
Game Architecture / Oyun Mimarisi |
3 0 3 |
5 |
| SENG 465 |
Artificial Intelligence in Game Programming / Oyun Programlamada Yapay Zeka |
3 0 3 |
5 |
| SENG 468 |
Multiplayer Game Design and Implementation / Çok Oyunculu Oyun Tasarımı ve Geliştirme |
3 0 3 |
5 |
| SENG 470 |
Cloud Gaming / Bulut Tabanlı Oyun Geliştirme |
3 0 3 |
5 |
| SENG 464 |
Game Mining / Oyun Geliştirmede Veri Madenciliği |
3 0 3 |
5 |
| SENG 459 |
Computer Animation and Kinematics / Bilgisayar Animasyonu ve Kinematik |
3 0 3 |
5 |
| SENG 453 |
Unreal Game Development / Unreal Oyun Motoru ile Oyun Geliştirme |
3 0 3 |
5 |
| SENG 454 |
Game Design Patterns / Oyun Geliştirmede Tasarım Örüntüleri |
3 0 3 |
5 |
| SENG 460 |
Introduction to Deep Learning / Derin Öğrenmeye Giriş |
3 0 3 |
5 |
| SENG 475 |
Real Time Systems / Gerçek Zamanlı Sistemler |
3 0 3 |
5 |
| SENG 443 |
Advanced Software Systems / İleri Yazılım Sistemleri |
3 0 3 |
5 |
| SENG 472 |
Multi Model Data Management / Çoklu Model Veri Yönetimi |
3 0 3 |
5 |
| SENG 452 |
Game Engine Architecture and Design / Oyun Motoru Mimarisi ve Tasarımı |
3 0 3 |
5 |
| SENG 438 |
Software Process Management / Yazılım Süreç Yönetimi |
3 0 3 |
5 |
| SENG 473 |
Real Time System Testing / Gerçek Zamanlı Sistem Testi |
3 0 3 |
5 |
| SENG 456 |
Interactive Computer Graphics / Etkileşimli Bilgisayar Grafikleri |
3 0 3 |
5 |
| SENG 431 |
Software Deployment and Delivery Technologies Lab. |
1 2 2 |
4 |
| SENG 429 |
Enterprise Application Dev. Lab / Kurumsal Uygulama Geliştirme Laboratuvarı |
1 2 2 |
4 |
| SENG 430 |
Quality Assurance Lab / Kalite Güvence Labarotuvarı |
1 2 2 |
4 |
| SENG 426 |
Formal Methods in Software Development / Yazılım Geliştirmede Formal Yöntemler |
4 0 4 |
5 |
|
|